"Les matemàtiques i la vida" a l'EUETIB, Barcelona

Recinte de l'Escola Industrial

Col·laboracionsNotes de PremsaÀlbum de Fotografies

MOSTRA D'ACTIVITATS ESPECÍFIQUES A BARCELONA:

Inauguració de l'exposició

fotoMostra

Inauguració d'una nova etapa d'itinerància de l'exposició.

fotoMostra

Hi ha hagut tot un seguit de visites al llarg del temps que l'exposició ha estat a Barcelona.

fotoMostra

Visita guiada de l'exposició divulgativa de matemàtiques "Les matemàtiques i la vida" destinada principalment a professorat de secundària, per posar en comú idees i activitats interessants per a treballar amb l'alumnat.

fotoMostra

El proper dimecres dia 20 de gener a les 16:00,  visita guiada de l'exposició divulgativa de matemàtiques

"Les matemàtiques i la vida"

Lloc: a la mateixa exposició a l'EUETIB-UPC (Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, c/ Urgell 187, Barcelona)