"Les matemàtiques i la vida" a Castelldefels

Campus Baix Llobregat UPC, Parc Mediterrani de la Tecnologia

L'exposició es va mostrar a Castelldefels des del 3 de Març al 31 de Maig del passat 2010.
La inauguració de l'esdeveniment va tenir lloc el 21 d'Abril. Va tenir una gran afluència de públic i la premsa local també se'n va fer ressò.

Col·laboracionsNotes de premsaÀlbum de fotografies

Activitats específiques a Castelldefels:

Inauguració de l'exposició

fotoMostra
El 21 d'Abril va tenir lloc la inauguració i presentació de l'exposició.

Conferència de Claudi Alsina "Les matemàtiques a la nostra vida"

fotoMostra

Claudi Alsina, catedràtic de Matemàtiques de l'Escola d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya és doctor en Matemàtiques per la Universitat de Barcelona (1978).

Tallers didàctics

fotoMostra

Taller semipresencial de 20h, que es desenvolupà entre el 8 de març i el 20 d'abril,  inscrit en " Pla de Formació Permanent del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya", via l'oferta formativa de l'ICE de la UPC en l'àmbit de la tecnologia, les ciències experimentals i les matemàtiques.

Visites guiades per a grups

fotoMostra
Visita guiada per a professorat de secundària.